Thursday, July 2, 2009

N3 Poyosssss....

Rasanya profile aku kat blog nie kena tukar lah, yea lah sekarang nie profile nya "A happy working mother with three fantastic kids and a loving husband"....so sepatutnya "A demotivated working mother...."...hahahahahahahahahahahahaha

Memang hari nie aku rasa sungguh poyo. Ada meeting unit pukul 5 ptg dan ada melambak-lambak keje sendiri dan keje org lain utk aku buat. Dan yg paling kritikal ialah aku masih tak dapat tempat lain sedangkan pompuan tuh without fail men 'torture' mental aku.....sadis sungguh.

Nie bukan rasa hati lagi tapi memang realiti yg pompuan tuh memang asyik cari pasal jea dgn aku walaupun benda2 kecik sekalipun...sampaikan nak cuti pun jadi punca masalah...giler lah dia tuh...aku memnag kena banyak bersabar sehingga lah aku dapat keluar dr sini....

Pssssstttt....Ada exec baru masuk semalam. Rupa-rupanya kawan hubby. Rasa mcm nak beritahu jea kat dia, jangan masuk sini...tapi bahaya wooooo.....

3 comments:

Zuraimah Ismail said...

kak, baru jek nampak hubby akak dtg mtg kat ofis saya ni...:)

The R.I.F Family said...

hehehehe...tu lah dia ada citer pasal ada staff kat tkt 6 kena kuarantin H1N1 yea...

Atiqah Hasan said...

H1N1?
Ade kes ker?