Monday, September 20, 2010

Kehidupan...

Ku sangka panas sampai ke petang tapi...entahlah, mendalam sungguh maksud ayat tu. Terlalu sedih hingga tak tahu nak tulis mcm mana. Nak luahkan, air mata ini yg laju keluarnya sedangkan kata-kata terbungkam sepi...


Hanya pada mu Ya Allah, hamba mu yg lemah ini berserah. Berilah kekuatan pada ku untuk menharungi dugaan yg mendatang. Kuatkan lah imanku dan teguhkan lah keyakinan ku pada kekuasaanmu. Kerana aku hanyalah insan yg lemah, demi anak-anak yg sangat ku sayangi, aku tetap melangkah satu persatu walau kadang kala aku tersadung jatuh.


Hanya Allah yg memahami. Mungkin aku terlalu sensitif, mungkin aku terlalu memikirkannya tapi lumrah manusia, begitu lah keadaannya...

2 comments:

CT said...

apsal ni kak fiza....be strong ye....ujian Allah tu namanya...

The R.I.F Family said...

Memang kena banyak bersabar. Rasa sakit hati tuh, jangan lah cerita...tapi bila tengok muka anak-anak, rasa sedih pula...