Friday, January 23, 2009

Clubbin In My Head...

Macam kenal jea ayat nie yea...hehehehehe...sape yang baca piahrawks tentu tahu apa yang aku maksudkan dengan Clubbin In My Head...Tahu kenapa aku senoneng jea pagi nie, tentulah kerana aku dapat berita yang tak best utk aku compute dlm otakku atau sukar utk aku terima logiknya. Tapi nak buat mcm mana kan, kenalah terima hakikat nya jua...
Beritanya apa???...aku dapat tahu yg sampai sekarang nie pun keputusan interview aku masih tak de lagi dan alasan yg diberi ialah kerana utk band 1 nak naik ke band 2, kena attend assessment dulu. Aduh!!!!.....kalau dah mcm tuh punya regulation, alamat nya sampai ke tua lah baru band 1 dapat naik band 2....huhuhuhu...Kalau dah ada post kosong, naikkan jealah, lepas tu baru buat assessment, tak boleh ker???...
Sorry, sorry lupa plak. Bagi yang membaca blog aku nie dan tak sama Co. tentu tak faham apa yang aku maksudkan. Citer nya mcm nie, kat Co. aku nie guna band dr band 1-4. So bila nak naik pangkat, maknanya ko akan melompat band asal ke band baru cth band 1 ke band 2. So problemnya ialah utk naik band nie ada segala mcm tok nenek assessment dan interview yg kena dilalui dahulu. Ok lah, nak buat mcm mana, kena lah ikut tapi banyak lah tak logiknya dr segi perlaksanaan regulation nie. Itu hanya pendapat aku sebagai org ciput dlm Co., mungkin org besar plak, lain pendapatnya...
That's it. Tak nak lah comment banyak-banyak lagi. So...Clubbin In My Head lah....huhuhuhuhu

No comments: