Thursday, January 29, 2009

FRUSTRATION!!!!...

I am so frustrated about something. Semalam saya dapat perkhabaran yang sungguh menyakitkan dan sukar untuk saya terima. Tapi Alhamdulillah, saya berjaya juga mengawal diri saya daripada melakukan perkara-perkara bodoh. I managed to stay cool walaupun hanya Allah jea yang tahu bagaimana bergeloranya hati saya ini.
So today, I'm a bit down. Perasaan nie bercapur-aduk geram, marah, sedih, menyampah dan bermacam-macam lagi lah. Sehinggakan seluruh badan saya menggigil kerana menahan perasaan yang terbuku di dalam hati ini. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk redha dengan apa yang telah kau takdirkan untuk ku...Amin...
Apa yang boleh saya fikirkan buat masa ini ialah "Setiap yang berlaku ada hikmahnya tersendiri dan hanya Allah yang Maha Mengetahui".

2 comments:

Atiqah Hasan said...

nape m.itam?

The R.I.F Family said...

Pasal keje lah...banyak sangat politik involve...mungkin dah tak de rezeki...