Monday, March 30, 2009

Patutkah aku marah???....

Sekarang nie jam pukul 6.35 petang. Aku masih terconggok kat office sebab aku kena tunggu masa yang sesuai untuk aku jumpa bos besar aku. Mula-mula janji ngan aku jumpa pukul 6 pastu extend plak jadi pukul 7 malam. Sakit tak hati korang kalau jadi aku. Bukan apa, aku nie ada anak-anak kecil yang memerlukan penjagaan dan perhatian dari aku. Lagipun aku nie kan tak de maid/helper. Semua nya kena uruskan sendiri. Dah lah hujung minggu dihabiskan dengan buat keje office. So, patut tak aku marah???...
Kepala aku dah sakit dan rahang gigi aku dah rasa ketat. Itu tandanya aku berada dalam keadaan yg stress sekarang nie. Bab hati aku yg rasa sengal jea nie dah tak payah cerita lah. Kesian kat hubby aku dan anak-anak sbb menunggu aku. So, patutkah aku rasa marah???...
Aku harap dapatlah settlekan keje aku nie pukul 7 malam nanti sbb aku tak tunggu lagi lambat dah. Benci betul lah...

No comments: