Tuesday, March 23, 2010

Bengang...

Hmmm...bila dah petang-petang nie dapat sms dr bos supaya jgn balik dulu sebab nak discuss tentang kerja adalah sesuatu yang sungguh saya tak suka. Firstly, terpaksa tunggu bos habis meeting yang tak tahulah pukul brape nanti dan secondly, benda yg nak di discuss tuh, dah saya explain pagi tadi...
Memang saya tak faham, apa lagi yg dia nak...padahal saya dah berusaha dengan gigihnya. Memang saya tahu yang banyak lagi saya belum settlekan iaitu bad debt tapi saya manage tu kurangkan yg mana boleh dulu...bak kata org tua, yg dahulu, di dahulukan...betul tak???...
Bila dah petang2 nie, dengan ditambah kebengkekan hati, mulalah merapu jea aku nie...Anyway, memang aku tak suka kalau asyik kena tanya jea. Bukan sbb tak boleh kena tanya tapi aku takut tak boleh nak jawab soalan yang ditanya. Almaklumlah, aku nie kan baru setahun jagung kat sini. Once tak boleh nak jawab, ada beberapa ayat baik punya yang akan keluar...yang boleh mengguris hati dan perasaan aku.

No comments: