Monday, March 29, 2010

Gunug Berapi Hampir Molotup!!!...

I just don't understand why one of my colleague always taichi work to me. Padahal taraf sama jea, tapi berlagak giler mcm dia bos plak. Semua saya nak kena buat sedangkan tu keje dia. Yang tak tahan tuh, bagi arahan kat saya. Who the hell are you????!!!!

Mcm bagus tapi sebenarnya tong kosong jea. Pandai cakap tapi tak buat keje. Yg pelik nya, bos bermatian pertahan kan dia, siap cakap tak payah bebankan keje kat dia walaupun memang tu keje dia. Habis tuh aku nie???....bukan keje aku tapi aku yg buat...bos nampak tak???mcm tak nampak jea sbb tak habis2 aku yg kena marah....pasal si gemukssss tu lah...nie aku memang marah giler nie...

1 comment:

CT said...

sabar...sabarrrrr