Friday, December 5, 2008

Luahan Rasa...

Bila topik nya luahan rasa, so mcm-mcm lah yang aku nak luahkan kat blog nie. Tapi bila difikirkan semula, tak jadi lah pulak sebab demi menjaga hati org-org tertentu walaupun hati aku sendiri yg terluka. Apa yg boleh aku katakan ialah semalam memang sedikit menghampakan diri ku...yea memang semalam adalah hari lahir aku tapi tak bermakna yang aku akan gembira sepanjang hari semalam.
Betapa aku iri hati dgn org-org yang sentiasa digembirakan dan dibahagiakan oleh org tersayang pada hari lahir mereka. Bagi sesiapa yg membaca blog ini, ingatlah walau sekecil atau semurah mana pun pemberian ketika hari lahir, ianya tetap bermakna bagi si penerima kerana itu sebagai tanda ingatan dan kasih sayang dr si pemberi terutama sekali sekiranya yg memberi itu adalah org yg tersayang. Tak kiralah andainya hanya ucapan istimewa "Selamat Hari Lahir, Sayang" bersama sekuntum bunga.
Sekian sahaja lah luahan hati ku yg pilu ini...semoga hari-hari yang mendatang akan lebih menceriakan daripada hari semalam. Wasalam.

4 comments:

CT said...

Salam...jumpe blog akak kat blog kak elin..selalu jumpe kat taska..tp x pernah la bertegur kan..:)

anyway...happy belated birthday..

saya suka tgk anak pompuan akak tu..rambut die cantik...:)

Atiqah Filzah said...

makitam, ni pakitam tak bg hadiah la ek?
tp mama kate itu la lelaki yg bergelar suami.
jgn sedih2 kalau pakitam tak bg hadiah.

The R.I.F Family said...

Terima kasih CT. Rasanya memang selalu bertembung di taska. Tapi tak pe mungkin lepas mengikuti blog akak nie bolehlah kita bertegur sape lepas nie yek...

The R.I.F Family said...

Betul lah Atiqah, tapi mak itam nak tuntut jugak hadiah sbb dah lama dia tak bagi hadiah...huhuhuhu..