Thursday, October 1, 2009

Sambutan Raya 2009

Seperti yang telah diatur, hari raya pertama disambut di rumah mertua. So kami plan nak balik kampung pagi Jumaat. Tetiba plak, hubby kena kerja hari Jumaat tuh so saya dan anak-anak tinggal di rumah dan berkemas. Kami bertolak ke kampung pada Jumaat malam jam 9pm. Alhamdulillah, jalan tak jem.
Sambutan hari raya meriah...cuma ada berlaku beberapa insiden di rumah keluarga ku. Memang aku sedih dengan apa yang terjadi dan berulang kali aku memohon maaf pada kedua orang tua ku, walaupun menurut ayah ku, tak perlu lah nak minta maaf sbb bukannya salah ko...tapi aku masih jugak rasa bersalah...
Tak perlulah nak cerita tentang apa insidennya sbb saya rasa nanti ada plak yg akan terasa. Terus terang saya katakan jauh di sudut hati saya masih terasa dan terkilan dengan insiden tersebut. Raya Aidilfitri tahun 2009 akan selalu berada di ingatan saya kerana insiden tersebut. Ini kerana, saya tak boleh terima perbuatan orang melukakan hati mak dan ayah saya. Saya rasa semua orang pun macam tuh kan....
Memang saya ada snap gambar raya tapi saya tak de mood nak letak dlm blog. Gambar raya di rumah keluarga saya pula memang saya tak snap pun. So tahun nie tak de gambarlah yea...

No comments: