Wednesday, June 3, 2009

Naim...


Lately nie, Naim asyik jea mengamuk dan kerap menangis...kalau tak dapat benda yg dia nak, mesti dia menangis. Sikit-sikit menangis. Kat rumah asyik lah menangis, bak kata hubby...tak sampai 5 minit dah menangis lagi. Bila sampai taska, mesti dia menangis. Tiap2 hari mcm tuh...



Pagi nie plak, dia menangis dari kereta sampai lah ke taska. Apa benda yg dia nak masa kat kereta tuh pun aku tak tahu. Bengang betul aku...Imagine lah, menangis dgn sekuat suara pastu bergayut plak kat baju aku nie sampai nak jalan pun susah. Dah lah aku nie dukung Ilman, bawak beg jugak, hubby plak sbb dah marah, laju jea jalan buat tak peduli jea...So dgn sape aku patut marah sebenarnya...



Aku faham perasaan hubby yg tension dgn perangai Naim tuh, tapi aku pun tension jugak...lagi plak aku sekarang nie tengah tension dgn bos dan kerja...naik lah tekanan darah aku nie...Aku berdoa kepada Allah supaya Naim berubah akhlak kepada akhlak yg lebih baik dan tak buat perangai menangis nya tu lagi. begitu juga dengan akhlak Dina dan Ilman, semoga diberi akhlak yg baik...Amin...

No comments: