Tuesday, June 16, 2009

Suddenly BZ...Suddenly DON'T...

Hari nie dimulakan dengan interview lagi....sampai bila lah asyik nak pegi interview jea nie. Blum ada rezeki.....then diteruskan dgn sesuatu yg horror...saya diberi tugasan untuk membantu rakan setugas menyiapkan process improvement. Why me???....Aku dah lah tak faham langsung tentang process dan segala tok nenek yg bersangkut paut dgnnya...
Pastu Boss suruh pulun plak sbb benda nya banyak dan dia nak hujung minggu nie. Giler ke apa???....suka sangat bagi kerja last minutes. Aku tak suka tau...I don't like things yg I tak boleh nak control. Bukan control apa cuma ada kebebasan masa untuk plan and execute. Nie tak, main sedap cakap jea. Lagi satu, suka sangat guna nama Big G utk settlekan keje dia...
Boleh tak kalau aku buat keje sambil lewa jea sbb dah terus terang dia kata yg aku tak perform dan tak deliver kerja. so buat apa aku nak pulun buat keje....Sendiri mahu ingatlah...

5 comments:

Zuraimah Ismail said...

wahhhh mencabarnye tempat akak ni....huhuhu

The R.I.F Family said...

Tahu tak pe Dik Non....sbb tu lah akak tak tahan lagi buat keje kat sini. Dah lah tak fokus, main suka2hati jea delegate keje yg tak berkaitan dgn kita. Nanti tak denya masuk dlm KPI akak pun kalau akak pulun habis-habisan...

Akak nie cuma dipergunakan jea, janji keje settle. Ko nak telangkup ke peduli lah...at the end of the year, silap2 MAPS dpt 2 jea dgn alasan tak deliver atau tak perform...so ada berani nak join sini....

Zuraimah Ismail said...

huhuhu minta maaf...xmo la masuk mulut rimau...ehehe

saya bukan high ambitious in career..so xpela...eheh

The R.I.F Family said...

so one thing, esok atau bila2 lah...jangan lah masuk Group Procurement...hehehehehe...carilah tmpt lain...tmpt nie tak sesuai utk org mcm kita nie CT....

The R.I.F Family said...
This comment has been removed by the author.